czwartek, 13 lutego 2014

APEL !!!

Do wszystkich, którzy ostatnio zaczęli mi wytykać błędy i pytać, czy mam dysgrafie albo coś w ten deseń  : nie mam nic takiego. Moje rozdziały potrafię sczytywać po kilka razy i poprawiać błędy, ale zdarza się, że coś ominę :P Albo jak się spieszę i widzę, że mam podkreślone dane słowo w Wordzie, to klikam autokorektę, nie sprawdzam, czy poprawiło dobrze i dlatego czasem jest zupełnie inny wyraz :P A jak chodzi o przecinki, to wiem, że się czasem mylę, ale grunt, że później to poprawiam -,- Jeśli ktoś czyta teraz  stare rozdziały, to wiem, że jest tam dużo więcej błędów, ale to dlatego, że kiedyś niespecjalnie sczytywałam rozdziały i mam zamiar zabrać się do poprawiania ich w najbliższym czasie. Swoją drogą wolałabym, żebyście w komentarzach pod rozdziałami pisali o tym, czy podobał wam się rozdział czy nie. Chodzi o waszą opinię, a nie wytykanie mi, że w pośpiechu zrobiłam literówkę, bo chciałam szybko dodać i wrócić do nauki do testów i miałam prawo coś przeoczyć. Za poprawianie rozdziałów wezmę się sama, więc proszę, żebyście jak coś znajdziecie, nie prawili mi kazania na pół strony. A

2 komentarze:

  1. Ja nie chcę być niemiła, chamska, czy coś w tym stylu, ale wskazując Ci błędy, chcemy (a przynajmniej ja chcę) pomóc. Dzięki temu się rozwijasz, wiesz?
    Sama przyznajesz, że robisz błędy i później musisz je poprawiać, więc nie lepiej, jak ktoś wskaże, gdzie one są? Mi wydaje się, że tak, ale okay, nie będę się wtrącać w Twoje zdanie.
    Jeśli nie chcesz pomocy, nie będę Ci jej udzielać.
    Zapraszam na: pelargiaa.blogspot.com,
    Pelargia
    PS Mam nadzieję, że ten komentarz nie zabrzmiał chamsko ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Zabrzmiał normalnie. Autorka bywa dość impulsywna, kiedy ktoś chce jej pomóc poprawić warsztat.

      Usuń