niedziela, 15 grudnia 2013

Mała zapowiedź

Przepraszam, że tak długo nic nie dodałam :( Przepraszam, że ostatnio trochę was zaniedbuję, ale szkoła, lekcje, wcześniej próbne egzaminy, no i tak wyszło ... :/ Wiedzcie, iż nowy rozdział jest już praktycznie napisany, tylko muszę znaleźć chwilkę, żeby jeszcze zrobić małe poprawki i sczytać go;) Na razie mogę wam tylko powiedzieć, że ci, którzy się wciąż zastanawiają po wcześniejszych rozdziałach czy Eryk przeżył/przeżyje czy może postanowiłam uśmiercić bohatera i dodać szczyptę dramatyzmu do opowiadania, wszystkiego się dowiedzą :D Swoją drogą za jakieś 2 rozdziały w końcu pojawi się Temida, później dosyć znacząca postać dla całej historii, a jak bardzo, to się nawet nie domyślacie (jej krótki opis jest od jakiegoś czasu w zakładce "Bohaterowie"). W 12 rozdziale (czyli następnym, począwszy od tego, który postaram się jutro dodać) ZA SPRAWKĄ FALENA, WIKTORIA DOWIE SIĘ O SWOJEJ ROLI W CAŁEJ TEJ WOJNIE, która ma się dopiero zacząć. Ci, co czytają to opowiadanie już trochę dłużej, mogą się domyślić, iż Falen uświadomi ją nie ze szlachetnych pobudek, tylko, aby zniechęcić ją do Cedrica, który... A zresztą nie będę wam spoilerować, kochani ;*

Z ogłoszeń to już prawie wszystko, chcę was tylko jeszcze zachęcić do lajkowania mojej nowej strony na facebooku :D Wstawiam tam  różne rzeczy (oczywiście nie licząc rozdziałów tej książki i mojej drugiej /Cztery żywioły -> Mówi wam to coś? / , ale  będziemy mogli tam dyskutować nie tylko na temat rozdziałów, ale również na wiele innych tematów, takich jak książki, fandomy, filmy itd.

https://www.facebook.com/MirandaCmojeopowiadania?ref=hl


PS Mam jeszcze dla was jeden filmik :D Wiem, nie związany z opowiadaniem, ale po prostu uwielbiam Lokiego i chciałam się z wami tym podzielić :*
 http://www.youtube.com/watch?v=Jde6MBDjkWs
 oraz
 http://www.youtube.com/watch?v=ROsZIq_RutM

/Oba cudne :3/


1 komentarz: