niedziela, 3 czerwca 2018

KONKURS I WYDAWNICTWO :D

Hej! Witam was po okrutnie długiej nieobecności ;) 
Jak część z was wie (a część nie) jakiś czas temu odezwało się do mnie wydawnictwo Waspos. Opowieść, którą znaliście pod tytułem CZTERY ŻYWIOŁY, zostaje wydana jako ŻYWIOŁY KARTERU autorstwa Meridiane Sage.
E-booki są już dostępne w linkach podanych na końcu postu, za ok półtora miesiąca będzie także druk :D

Co do konkursu... WŁAŚNIE :D 

Na stronach na Facebooku "Z fascynacją o książkach"  oraz "Atramentowe książki" rozpoczęto konkurs, w którym można wygrać e-booka "Żywiołów Karteru". Gorąco zachęcam do brania udziału!  

[WYSTARCZY KLIKNĄĆ W PODŚWIETLONĄ NAZWĘ STRONY]

Zainteresowanych kupnem e-booka i tym samym wsparciem w dalszym pisarskim rozwoju odsyłam na podane poniżej strony. Dziękuję tym samym za wsparcie, którego udzielaliście mi przez lata.






PWN 







PS Żywioły wydaję, Tajemnica Dark High jest na Wattpadzie jako Lilly, ale co z PoA? Nie myślcie, że porzuciłam Prophercy of Alamer. Pracuję nad tą opowieścią w Wordzie, aby pewnego dnia i ją wydać <3
Pozdrawiam i dziękuję za wszystko, 
Meridiane

2 komentarze:

  1. Czy jest jakakolwiek możliwość, żeby moc przeczytac kolejne rozdziały PoA? BŁAGAM 😢❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie! 😍
    Prophecy od Alamer😍😍😍
    Doceniam i szanuje Każdą inną Twoją publikację, aczkolwiek to PoA skradło moje serce! 😘

    OdpowiedzUsuń