czwartek, 8 grudnia 2016

WATTPAD

 BRAKOWAŁO MI PISANIA...Bardzo. Napisałam do jednego z wydawnictw w celu publikacji Żywiołów Karteru, ale nie doczekałam się odpowiedzi. Napisałam więc do pięciu innych i na odpowiedź dalej czekam... W między czasie, ponieważ brakowało mi Was, kontaktu z ludźmi.. wróciłam z żywiołami, ale na Wattpada . Tam zaprezentuję wam nową, ulepszoną wersję tego, co być może zobaczycie kiedyś w księgarni.. zalezy mi na zebraniu czytelników, bo debiuty są trudne. ROZUMIEM, JEŚLI STRACILIŚCIE ZAINTERESOWANIE.
Pozdrawiam, Meridiane <3

https://www.wattpad.com/story/92450412-%C5%BCywio%C5%82y-karteru-tom-i-ziemia/parts

1 komentarz:

  1. Kochana ja jestem ciągle Twoją wierną czytelniczką i z ogromną niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały Prophecy. Wiem, ze większą część czasu przeznaczasz na żywioły, ale nic tak nie skradło mojego serca jak Prophecy!!!
    Odezwij się czasem na FB do mnie :*

    OdpowiedzUsuń