sobota, 23 listopada 2013

Nowy wygląd stronki

Zapewne zauważyliście, że Prophecy of Alamer wygląda tak troszeczkę inaczej ;) Nowy wygląd bloga zawdzięczamy kochanej Katherinie Maguire. Mam nadzieję, że wam się podoba, bo mnie osobiście nagłówek powywala :D Chyba nie muszę tłumaczyć kto jest kim, bo macie to w zakładce "BOHATERZY". A właśnie, ktoś ostatnio przyczepił się, ze dałam zdjęcia dość rozpoznawalnych postaci np. Orlando Blooma itd. i że to nie był dobry pomysł. Każdej osobie, która również tak twierdzi radzę tylko, aby spróbowała znaleźć w necie fotki, które odpowiadałyby opisom postaci, a w dodatku te posadzie byłyby odpowiednio ubrane np.  w długą, staromodną suknie czy coś w ten deseń. To naprawdę nie jest łatwe zadanie znaleźć zdjęcia osób w takich strojach i w jakiś sposób odpowiadających wyglądom bohaterów, więc proszę, żebyscie zrozumieli, a nie przypierniczali się za przeproszeniem jak co niektórzy... Tak czy siak tak zaglądam kolejny dzień z rzędu na bloggera i patrzę : jednego dnia 80 odsłon, drugiego 90, trzeciego 100 i jedyna myśl jaka się nasuwa to tylko "Wow", zwłaszcza, że ostatnio nie promowałam stronki. Wielkie dzięki dla was wszystkich, którzy tak aktywnie tu wchodzą i czytają kolejne opowiadania tej historii, jesteście wielcy :* 
Pozdrawiam, Miranda ^^^ 
PS Jeśli są tu jakieś Directionerki to tu macie link do 1d day na żywo jeśli ktoś, tak jak ja, nie mógłby sam znaleźć linku xd http://www.youtube.com/watch?v=ET4rM4TnJgg&app=desktop

1 komentarz: